tanforum - Re: [Tf] Szellemi szolgaltatas es Dixi is

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Szellemi szolgaltatas es Dixi is

  • From: Szili Károly <szili AT feher.nszi.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Szellemi szolgaltatas es Dixi is
  • Date: Tue Feb 5 13:21:00 2002

Kedves Péter!
Nem vagyok egy "kódexgyártó" alkat, és hát valóban nem is lenne helyénvaló
társak nélkül nekiállni a "feladatnak"! Társakat, közreműködőket hogyan
lehetne találni?! Talán egy kis enyhe provokációval. Íme:
1993-ban, az akkori Új Magyarországban jelent meg egy idős református
tiszteletes véleménye, miszerint a pedagógusokkal az a nagy probléma, hogy a
szocialzmus időszakában kényszerű studiumaik során nem csak egyszerűen
megismerkedtek a marxista-leninista tanokkal, hanem teljes mértékben
magukévá is tették azt.
Üdv. SzK