tanforum - [Tf] Vá: Re[2]: [Tf] Szaktanar tema a radioban most

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Vá: Re[2]: [Tf] Szaktanar tema a radioban most

  • From: RodlerG <Rodler AT barabas.sulinet.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Vá: Re[2]: [Tf] Szaktanar tema a radioban most
  • Date: Thu Jan 24 18:51:01 2002

> Hello!

> Pufffff!!!! Most utok az asztalra. Ez az! Pont errol beszeltem. A
> szakkepzesben vegbement karos folyamatok klasszul lezajlottak. Es a
> hatasuk meg csak most kezd erzodni. Viszont sokaig tart majd. :-(((
> Csak minden illetekes sz...ik ra. :-(

Sajnos, az elit gimnaziumokban vegzett jokepessegu donteshozok sose fogjak
megerteni
miert halunk meg a rohogestol a suliban, amikor
a kovacs (szakmaju) bivajberci gyerekek a hatalmas agyterfogatukkal
dalolasznak most enekoran, s kalapacsot nem vehetnek 10. oszt-ig a kezukbe
mert az fizikai munka....(pedig ha neha racsapnanak az ujjukra talan a
dalolaszas is jobban menne)
persze csak egy szelsoseges pelda ez, sarkitva a mondandot.
aki tudja mirol beszelek, ugyis erti..

Rodler Gabor
/ja, gimiben vegeztem en is.../

Barabas Gyorgy Muszaki Kozepiskola
9600 Sarvar Kisfaludy u. 2/a.
mailto:";rodler AT barabas.sulinet.hu"

  • [Tf] Vá: Re[2]: [Tf] Szaktanar tema a radioban most, RodlerG, 01/24/2002