tanforum - Re: [Tf] Ujfajta reklam

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Ujfajta reklam

  • From: "Va'las Pe'ter" <Turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Ujfajta reklam
  • Date: Mon Jan 21 11:10:00 2002

> hozzajuk. Nem vagyok meggyozodve arrol, hogy a 9 eves korhatar kelloen
> magas, hogy az iskolaban engedelyezni kellene ilyen tipusu programok
> hasznlalatat (meg futtathato program nelkul sem). Mindenesetre varom

A ketely jogos.
A 9 evet nem lattam sehol, a regisztracio 1990-tol fogad el, ami 11
ev. Az se sok.
Hogy a te iskoladban mi van engedelyezve, az nem a cegen mulik.
:-)

Mindenesetre esellyel fordulhatsz az adatvedelmi biztoshoz
(www.obh.hu). Ui.
1. Szemelyes adatok, sot kulonleges szemelyes adatok kezelese
sajat hozzajarulas alapjan -- legalabbis 14 ev alatt ehhez szuloi
beleegyezes kell.
2. Az ilyen tipusu adatbazisokat a cegnek be kell jelentenie az
adatvedelmi biztos hivatalaban. Jo esellyel ezt nem tettek meg, es
akkor torvenyt sertenek.
Egyebkent hogy ad meg szamlaszamot egy 9 eves gyerek?
Tovabba:
"Ezen jövedelmek adóbevalláson való feltüntetése a Tagok saját
felelőssége." Vajon ez azt jelenti, hogy ok mint kifizeto nem
ohajtanak igazolast sem adni?

VP

  • [Tf] Ujfajta reklam, Szalayne Tahy Zsuzsa, 01/21/2002
    • Re: [Tf] Ujfajta reklam, Va'las Pe'ter, 01/21/2002