tanforum - Re: [Tf] reklam az iskolaban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] reklam az iskolaban

  • From: Dancso Tunde <dancso AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] reklam az iskolaban
  • Date: Sat Dec 29 18:36:01 2001

Kedves Zsolt!
Nem tudom, hogy mit reklámozna a "cég", de végül is mindegy:
azon a véleményen vagyok, hogy az iskola NE legyen reklámfelület.
Az iskola tudást és értékeket közvetítsen, és ne befolyásolja
ilyen módszerekkel a gyerekek döntését az élet más területein.
Én már azt sem tartom elfogadhatónak,
amivel "Te nagyjából egyetértesz".
Leginkább az jelenti a legnagyobb veszélyt számotokra,
hogy a kikerülo anyaggal kapcsolatban az iskolának
semmilyen beleszólása nem lehet.
Tehát én semmi esetre sem támogatnám a szerzodés megkötését.
Jó lenne, ha a döntésetekrol tájékoztatnál minket,
mert valószínu, hogy ezzel a "kedvezo ajánlattal" más iskolákat is
megkeresnek.

Üdvözlettel:
Dancsó Tünde
dancso AT axelero.hu