tanforum - Re: [Tf] reklam az iskolaban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] reklam az iskolaban

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] reklam az iskolaban
  • Date: Sun Dec 23 23:25:01 2001

> Eddig meg nagyjabol rendben is lenne, lattam mar ilyen ajanlatot. De
> azon mar fennakadt a szemem, hogy ezert egy arva fityinget sem
> fizetnek, a szerzodes pedig 5 evre szol.

Hmm, tehat, ha jol ertem, egy fel hirdetotabla meg egy kupac
egerpad a jutalmatok? Mi az, ami nagyjabol rendben van itt? Hogy
ennyire hulyenek neznek? Gyorsan el kell hajtani oket mindenfele
tragar helyekre...

Nagyon ellenzem az iskolai reklamot, ilyesmit csak vegso esetben
es nagyon jol megfizetve, es akkor is _csak_ az iskola altal
ellenorzott reklamtartalommal engedne'k.

VP