tanforum - RE: [Tf] 20/1997 (III.13) adatszolgaltatas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] 20/1997 (III.13) adatszolgaltatas

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: RE: [Tf] 20/1997 (III.13) adatszolgaltatas
  • Date: Fri Dec 21 09:10:01 2001

Udvozletem!

Ferenc Bajan irta (21 Dec 2001, 8:31)
"RE: [Tf] 20/1997 (III.13) adatszolgaltatas" targyu leveleben:

> Nekem Netscape-pel is bejott, de az intezmenyek keresese pontra a
> kovetkezo uzenet volt a valasz:
> Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Intézményi Bemutatkozó Oldalak lekérdezõ
> felületét akkor tesszük mindenki számára elérhetõvé, amikor a
> közoktatási intézmények jórésze már feltöltötte bemutatásra szánt
> információit az adatbázisba.

Nem tudom, ha a megnezem, a lap alsó részén narancssárgával.
"Adatfeltöltés és módosítás"... (Ezt próbáltam, nem sz
intézmények keresésée menüpontot...) Oda kattintva bejön egy
lap, itt kell megadni azonositoként az intémény OM kódját illetve
azt a jelszót, amit az említett (csigasostás) levélben kaptunk. Na
emögött a lap mögött nem szerepelnek azok a bemutatkozó
adatok, amiket vagy két hónapja elküldtünk... Ezért tettem fel a
kérdést: csak nekünk volt pechünk vagy ez általános... (Eddig úgy
tûnik, az utübbi...)

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu