tanforum - RE: [Tf] 20/1997 (III.13) adatszolgaltatas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] 20/1997 (III.13) adatszolgaltatas

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: RE: [Tf] 20/1997 (III.13) adatszolgaltatas
  • Date: Fri Dec 21 08:04:00 2001

Üdvözletem!

> Karcsi, meg tudnád adni a weboldal címét? (Gondolom minden iskola
> ott lesz fönt.)

Igen. (A kapott levélben végül is ott volt -- én voltam a lama, hogy E-
mail utján kutakodtam az URL után, mert a levelet végigolvasva [:)]
annak végére egy fénymásolaton oda volt illesztve a cím):

http://irisz.sulinet.hu/intadmin
(Nálam csak Internet Explorer 5.5-össel volt sikeres a felkereses, a
Netscape lehal :(()

Az egy másik kérdése, hogy az E-mailes érdeklõdésem után innen
is, onnan is (OM is!) kerestek telefonon, mit is keresek... :)
Mondjuk az eredeti kérdésemre, miszerint a korábban elpostázott
részletes iskolai bemutatkozás akkor most miért nincs fent és, ha
nincs, ki és miként teszi akkor most fel, illetve ha minden iskola
maga adminisztrálja a maga adatait (ez alapvetõennem rossz
ötlet!9 akkor korábban minek kellett ezt
központilag összegyûjteni, nos mindezekre válasz az nincs;
erõsen keverednek a KIR törzsbeli (mi az a "törzs" itt? :))
adatok kérdései ezen bemutatkozó oldal adatokkal, de
legalább történik valami... Ha már kormányrendelet írja elõ az
adatszolgáltatási kötelezettségünket...

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu