tanforum - Re: [Tf] fogalomtisztazas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] fogalomtisztazas

  • From: "suli5084" <suli5084 AT pecs.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] fogalomtisztazas
  • Date: Mon Dec 3 16:47:00 2001

>A 138/1992. sz. kormányrendelet (KJT végrehajtási rendelete) 15.§ pontja az
>alábbi:
>"h) számítástechnikai pótlék annak, aki általános iskolában,
>középiskolában, szakmunkásképző iskolában – kizárólag a számítástechnikai
és
>informatikai ismeretek oktatásán kívül – a tantervi követelmények
átadásához
>és elsajátításának ellenőrzéséhez rendszeresen informatikai eszközöket,
>módszereket alkalmaz. Az informatikai ismeretében való jártasságot legalább
> [...]

Köszönöm Bánfalvi Péter válaszát. Pontosan ez a problémám.

Egyik kollegám és az igazgatóm között vagyok középen. A kollega azt állítja
(felsőfokú számítógépes végzettsége van!), hogy neki jár a pótlék, mert a
számítógép segítségével gyűjt zenei anyagokat CD-re és azokat lejátssza az
énekóráin. Az igazgatóm pedig azt szeretné, hogy számítógép mellett
gyerekekkel foglalkozzon. Tehát vagy a tantermében legyen PC vagy az
informatika terembe szervezzen a gyerekeknek foglalkozásokat.

Lehet az is, hogy a pótlékra sok az eszkimó és kevés a fóka? Valóban a
tantestületből már 10 kollegának van meg a feltétele a pótlékhoz.
Nem akarok a kollegammal sem kibabralni, de az én szívem is húzz arra, hogy
jó lenne, ha a gyerekeknek igy direkt juttatna számítógéphasználati
lehetőséget.
Segítsetek, hogy az mellé álljak, akinek igaza van és ne az érzelmeim
érvényesüljenek!

Máshol nincs ilyen probléma?
Üdv.
Elza