tanforum - [Tf] Re: cikk az origon, minosegbiztositas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: cikk az origon, minosegbiztositas

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: cikk az origon, minosegbiztositas
  • Date: Mon Dec 3 09:08:00 2001

Udvozletem!

Zsako Laszlo irta (3 Dec 2001, 9:04)
"Re: [Tf] cikk az origon, minosegbiztositas" targyu leveleben:

> minosegbiztositast kulso szakertokkel lehetetlen csinalni (es ezt
> minden multi tudja).

Nem egészen értem... Melyik iskolában van belsõ szakértelem
ehhez...? A lányomék iskolájában (12 évfolyamos gimi) szintén
egy külsõ cég csinálta, ha jól emlékszem a Gallup... Õk csak
értenek hozzá: egészen bonyolult folyamat... Visszatérve az
eredeti kérdéshez: ezt egy középiskola vagy gimnázium hogyan
tudna magamaga, külsõsök bevonása nélkül megcsinálni?

> (egyebkent kapott tole egy nagy pofont a kerettanterv is)

Lehet... Viszont mi most a kerettanterv szerint kell tanítsunk...
Ennyi!

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu