tanforum - Re: [Tf] cikk az origon, minosegbiztositas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] cikk az origon, minosegbiztositas

  • From: "Zsako Laszlo" <zsako AT ludens.elte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] cikk az origon, minosegbiztositas
  • Date: Mon Dec 3 09:04:00 2001
  • Comments: Authenticated sender is <zsako AT ludens.elte.hu>
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Kedves Kollegak!

> Mostanában sok szó esik a minoségbiztosításról. Nos egy ISO minosítés
> során az elso amit vizsgálnak a felso vezetés elkötelezettsége és a
> minoségirányítási folyamatok megfelelo muködése. (Tudom, szerdán estünk

Bekescsaban, az INFO ERA konferencian Fodor Istvan,
az Ericsson Magyarorszag vezerigazgatoja,
egy igazan nagy multi magyarorszagi elso embere azt mondta, hogy
minosegbiztositast kulso szakertokkel lehetetlen csinalni (es ezt
minden multi tudja).

Lehet, hogy bizonyos magyarorszagi helyeken ezt nem tudjak??????

Zsako Laszlo

(egyebkent kapott tole egy nagy pofont a kerettanterv is)

ZsL