tanforum - Re: [Tf] cikk az origon

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] cikk az origon

  • From: Piriti Janos <piriti AT sienet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] cikk az origon
  • Date: Fri Nov 30 00:55:01 2001

Hello,

úgy vélem, Miklósnak és Neked is sok igazságod van, én azonban még
tovább tágítanám a kört: nem érzem sok értelmét annak, hogy a társadalom
egészébôl egy-egy csoportot kiragadjunk ilyen felmérésekhez, vagy akár
ki is ragadhatunk, de akkor az eredmények tálalásával nagyon óvatosan
kell bánni. Engem ebbôl az egészbôl az bosszantott igazán, hogy ezt a
sajtó nagyon ostoba módon kezelte.
Abban persze teljesen osztom a véleményeteket, hogy nagyon üdvös lenne,
ha a "hivatásszerěen jellemformáló" pedagógusok lényegesen elônyösebben
kerülnének ki egy ilyen felmérésbôl, mint az "átlagpolgár". De ez már
egy másik kérdés.

Ãœdv:
Jano