tanforum - Re: [Tf] megjegyzesek az eletpalyamodellhez

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] megjegyzesek az eletpalyamodellhez

  • From: Simon Gyula <sgy AT linux.fazekas-debr.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] megjegyzesek az eletpalyamodellhez
  • Date: Sun Nov 25 19:55:01 2001

Fodor Zsolt wrote:

> Innen latszik, hogy a mesterjelolti es a mestertanari fokozat 10, illetve 20
> szazalekot jelent szigoru kriteriumok alapjan. Tehat dolgozni kell erte.
> Vegyuk
> a mostani 100 eFt-os keresetet. Ez ugye brutto, ami szerintem netto 60-nal
> nincs tobb. Csak jelenlegi aranyokkal tudok szamolni. Legyen egy maganora
> 1000 Ft. (Biztosan van olcsobb is, de 1500 Ft is volt mar ket eve is.) A
> jelolti
> fokozatert _most_ havi 6, a mesteriert havi 12 maganorat kell adni. Aki igy
> is
> [...]

Szerintem az a bizonyos 20%, a garantalt alapilletmeny 20%-a. A
fizetesemelest is
mindig ez alapjan szamoljak. Vegyunk a pelda alapjan 100000 Ft-os fizetest
(nekem 16
ev utan, potlekokal egyutt kb. ennyi). Ebbol kb. 65 000Ft az alapilletmeny.
Ennek a
20%-rol van szo. Ez 13 000 Ft, brutto. Hany 1000 Ft-os maganoraval
helyettesitheto??!!
Persze vannak szakok, ahol kevesebb lehetoseg van maganorara. Ezeknek a
kollegaknak
meg megalazobb a helyzet.
Ennyire veheto komolyan ez az egesz tervezet.

Udv: SGY