tanforum - [Tf] eletpalyamodell - dokumentum

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] eletpalyamodell - dokumentum

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] eletpalyamodell - dokumentum
  • Date: Fri Nov 23 22:53:01 2001

Tisztelt Kollegak!

A dokumentum, amelybol delutan a nyelvtani hibakat emeltem ki,
orvendetesen megvaltozott. A hibak kikerultek belole.

Igaz, az elejerol a vitaanyag kifejezes is eltunt, pedig mar kerdezni
akartam, hogy most akkor hol lehet errol vitazni.
Vagy csak veletlenul tunt el?

Mellesleg ha a listan elhangzottak iranyitottak a figyelmet az OM-
ben a kerdeses dokumentumra, akkor elvartam volna, hogy erkezik
egy level, amelyben csak annyi all: Koszonjuk a jelzeseket,
igazatok van, a hibakat kijavitottuk / kijavitjuk. No ez az, ami nem
kerult volna semmibe, s megis erezne az ember, hogy figyelnek
arra, ami egy nyilvanos forumon elhangzik. Igy aki hetfon olvassa a
lista mai leveleit, s olvassa a dokumentumot, esetleg nem is erti,
mi volt a gondom/gondunk.

Tisztelettel: Fodor Zsolt