tanforum - Re: [Tf] pedagogus eletpalya - Palinkas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] pedagogus eletpalya - Palinkas

  • From: Dobos László <dobosl AT emitel.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] pedagogus eletpalya - Palinkas
  • Date: Fri Nov 16 09:07:01 2001

Szervusztok!

Bemutatkozás. Dobos László vagyok. 16 éve tanítok egy kis községben. -
Ennyit dicsekvésként. :-)

Pár hete kukkolom a listát.
Ez az "eletpalya-modell", ez tetszik! Hehe! Az életem ugyebár a szüleim
jóvoltából megvolna. Pályát is sikerült választani. (?)És most kimondottan
örülök, hogy kapunk egy modellt is. De aztán csinos legyen ám! És tessék
mondani, az egész tantestület kapja, vagy egyénenként? - Bocs, azért vagyok
ilyen kíváncsi, mert reggel elaludtam a musort. Tudom, én vagyok a hibás,
sokáig javítottam a matek dolgozatokat. - Most jut eszembe, ha éjszakánként
dolgozatot javítok, akkor minek nekem az a modell? :-(

Ha már így van, inkább pénzt kérek. Tolem lehet akárminek is nevezni, csak a
boltban elfogadják,... :-)
- A 13. havi fizetésrol meg az a véleményem, hogy egy nagy baromság! Nincs
13 hónap. 12 van.
Ki ne hallotta volna már?: - Ti meg mit sírtok-rítok? Egész nyáron nem
dolgoztok, meg még 13 havi fizetésetek is van!...
- Ha mi tényleg megérdemeljük azt a pénzt, legyen a neve munkabér, vagy
jutalom,... Nekem jó lesz 12 (nem apró, de) egyenlo részletben is! :-)

> Itt azt irjak, hogy ennek kereteben 2006-ra az atlagkeresetnek kell
elernie a nemzetgazdasagi atlagkereset 125 szazalekat. (Ez az atlagkereset
most 100 eFt).

Addig még két választás lesz!
Három új tanterv, úgymint: "Alapismeret-tanterv", "Közismereti-tanterv" és
"Csatlakozó-tantev".
Négy új miniszter.
Meg öt év!... :-)

Bocs, hogy hosszú voltam, de én nem fogok megszakadni, a modellt-keresésben.
(Még 20 matek dolgozat vár.)

Laci

Az Ön levelét az Emitel RT vírusellenôrzô rendszere átvizsgálta.