tanforum - [Tf] pedagogus eletpalya - Palinkas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] pedagogus eletpalya - Palinkas

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] pedagogus eletpalya - Palinkas
  • Date: Thu Nov 15 09:21:00 2001

Tisztelt Kollegak!

Ma reggel 7 ora utan az m1-en Palinkas miniszter ur volt a vendeg.
A musorvezeto/riporter ugy vezette fel, hogy az iskolaknal mar ott
van a pedagogus eletpalya-modell (remelem tenyleg igy irjak, bar
az OM weblapjan lattam ket szoban is) tervezete. A miniszter ur
ezt nem cafolta, szavaibol ennek megerositesere lehetett
kovetkeztetni.

Probaltam erdeklodni. Nalunk nincs. Nalatok?

Probaltam keresni az interneten. OM: nincs. Sulinet: nincs. OKI:
nincs.

Az OM keresojeben: 6 talalat, koztuk a masodik:
http://www.om.hu/j482a32.html
Itt azt irjak, hogy ennek kereteben 2006-ra az atlagkeresetnek kell
elernie a nemzetgazdasagi atlagkereset 125 szazalekat. (Ez az
atlagkereset most 100 eFt). Ma reggel Palinkas ur azt mondta,
hogy az atlagber eri majd el az atlagkereset 125 szazalekat. Miota
Sio ur egy Zarora cimu musorban elmondta, mi a kulonbseg a ber
es a kereset kozott, erzekeny vagyok. (A keresetben benne van pl.
a 13. havi fizetes, a berben nincs.)
Tehat:
Tisztelt Palinkas Ur!
Tisztelt Sio Ur!

Most akkor ber vagy kereset?
Hol talalhato az interneten ez az eletpalya-modell?
(Ez a kerdes a kollegaknak is szol.)

Tisztelettel: Fodor Zsolt (egy kivancsi tanar)

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.