tanforum - Re: [Tf] SOS tovabbkepzes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] SOS tovabbkepzes

  • From: "Knausz Imre" <knauszi AT ludens.elte.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] SOS tovabbkepzes
  • Date: Mon Sep 10 22:05:01 2001

A módosított kormányrendelet letölthető:
http://www.ptmik.hu/ujhonlap/doc/2000/jun/kormrend.rtf
Knausz Imre
knauszi AT ludens.elte.hu
http://www.extra.hu/knauszi
A tartalomból: Didaktika online - Tanulmányok és vitairatok - Pedagógiai
törmelékek - Az Ariadné-projekt - Most szólj hozzá! (Online fórum az
oktatásról)