tanforum - Re: [Tf] SOS tovabbkepzes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] SOS tovabbkepzes

  • From: "Dancso Tunde" <dancso AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] SOS tovabbkepzes
  • Date: Mon Sep 10 21:49:01 2001

Kedves Andrea!

277/1997. Kormányrendelet szerint:
"A költségvetés által biztosított hozzájárulás felhasználHATÓ:
... szállás, étkezés, könyv kifizetésének munkáltatói támogatásához.
Véleményem szerint, ha benne vagy a tervben,
akkor fizethető a 80%.

2. kérdésedre:
a számla valóban az intézmény nevére kell, hogy szóljon.

Ha kéred a kormányrendeletet, írj a címemre!

Dancsó Tünde
dancso AT matavnet.hu
***