tanforum - Re: [Tf] help

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] help

  • From: "Berto'k Csaba" <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] help
  • Date: Tue Sep 4 05:40:00 2001

Kedves Imre!

Előfordulhat hogy a leveleződet kellene kicserélni, legalábbis ideiglenesen.
Lehet hogy verziót kellene váltani.
Nézd meg, van e az adott veziónak használható folt(patch) fájlja. Ha igen
töltsd le a MS honlapjáról.

Megpróbálhatod hogy minden a spártai egyszerüségü legyen. Lehet hogy segít.

Egy elektronikus üzenetnek a tartalma a lényeg ( mint valószínüleg madad is
tudod) hisz
elég régen találkozom soraiddal, tudom hogy nem vagy kezdő.

Ez a sok "csicsa-micsa" csak a terjedelmet növeli (pl.: levélpapír, html
formátum. stb)
Mondhatnám ugyan "kényelmi-megjelenítési szolgáltatás"-nak is, de csak arra
jó hogy a forgalmazó/gyártó a reklámban leírhassa hogy a terméke ilyen-olyan
szolgáltatást is képes adni.

Ha tanácsolhatok még valamit, csak módszeres hibakeresés vezet biztosan
eredményre.
Kissé hosszadalmassá teheti ugyan a dolgot, de egyszerre mindig csak
1db dolgot változtass a beállításaidon. Jegyezd fel mit változtattál, ha
nincs hatása arra a hibára amit be akarsz határolni, állitsd vissza a
megelőző állapotot és csak eztán változtasd meg a következő beállítási
paramétert.

Kellemes hibakeresést!

Az eredményről tájékoztathatnál bennünket, ne lépjünk ugyanazon csapdába.

Üdvözöl:

Csaba

Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
bertok AT matavnet.hu