tanforum - [Tf] help

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tan谩rok vitaf贸ruma

[Tf] help

  • From: "Knausz Imre" <knauszi AT ludens.elte.hu>
  • To: "Tanf贸rum" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] help
  • Date: Tue Sep 4 00:43:01 2001

Elnezest az offtopic-ert, de ugy latom, mostanaban ugyis a virusok allnak az
erdeklodes kozeppontjaban, igy talan nem nagy baj, ha megosztom Veletek egy
visszatero informatikai problemamat. Kerem, aki tud, segitsen.
Outlook Expresst hasznalok, es egyre gyakrabban fordul elo, hogy a kapott
levelekben a bekezdesek vege lemarad. Dorozsmai Karolynak deja vu erzese
lehet, mert juniusban mar valaszolt nekem a Toriforumon. Espedig azt, hogy
nincs beallitva a sortores. Ezt a valaszt azota ertem, amiota lattam a
Pegasust. Itt masrol van szo. A sorok nem "lognak ki" a kepernyorol, hanem
egyszeruen nincs meg a veguk (nem a soroknak, hanem a bekezdeseknek). Minden
jel arra mutat, hogy ezek a hianyzo vegek egyaltalan nincsenek a gepemen.
Bocs, hogy ilyen hulyeseggel traktallak Benneteket, de nincs kihez fordulnom.
Udv
Knausz Imre
knauszi AT ludens.elte.hu
http://www.extra.hu/knauszi
A tartalomb贸l: Didaktika online - Tanulm谩nyok 茅s vitairatok - Pedag贸giai
t枚rmel茅kek - Az Ariadn茅-projekt - Most sz贸lj hozz谩! (Online f贸rum az
oktat谩sr贸l)

  • [Tf] help, Knausz Imre, 09/04/2001