tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Nem értem!?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Nem értem!?

  • From: "EDO-Elektro Kft." <edoelekt AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Nem értem!?
  • Date: Sat Sep 1 23:03:00 2001

Ebben a pillanatban érkezett egy levél, benne a SirCam vírus.
A Norton antivírus 2001, a levelet símán beengedte, pedig a vírusadatbázis a
legfrissebb.
A melléklet mentése, vagy kinyitásakor azonban rögtön jelezte a fertőzést.
Valóban a 158 KB-os levél igen bosszantó a modemes letöltésnél.

Pribojszki János