tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Nem értem!?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Nem értem!?

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Nem értem!?
  • Date: Sat Sep 1 08:01:00 2001
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Udvozletem!

Dancso Tunde irta (31 Aug 01, 21:49) "[Tf] Re: [Tf] Nem
értem!?" subject-u leveleben:

> A leveled nálam a Törölt elemekben kötött ki,
> mert már szûrést végeztem a hasonló tartalmú levelekre,
> annyi érkezett belõle. :-((

Ezzel csak az a baj, hogy ezeket a leveleket is le kellett
toltened ahhoz, hogy Nalad a torolt levelek kozze keruljon! (A
klasszikus szures ugyanis a levelezoben tarolt levelekre
vonatkozik...) Ez, a letoltes pedig (otthonrol) mindenkeppen
telefonkoltseg!

> Valószínû, hogy sokan tárolják az én elektronikus címem is,
> de otthoni modemes kacsolat esetén kicsit bosszantó,
> ha naponta többször is 100 K-s levelek érkeznek,
> az illetõ valamelyik dokumentumával.

Sot, a katasztrofaval rokon, ha az eddigi napi 80-100k level
helyett hirtelen 10-12 MByte az, amit le kell tolteni.
Modemmel... En a levelezom azon tulajdonsagat hasznaltam e
problema kezelesere, hogy keresre a mailer nem az egesz
levelet, csak azok fejlecet tolti le. Ez minden level eseten
egyforma meretu. A fejlecek pedig tartalmazzak a level
meretet, meroszamot is. Ennek alapjan meg lehet becsulni, mi
kell es mi nem. Az igy kapott listan be lehet jelolni, mi az
aminek meg a masik oldalon (a POP3 szerveren) valo torleset
kerem es mi az, amit valoban le akarok tolteni. A masodik
menetben aztan a kijeloles alapjan a levlezom tolt (az
erdemleges leveleket) es letoltes nelkul torlesre ad utasitast a
POP3 szervernek a felesleges levelekkel kapcsolatban.
Tudtommal ezt sok levelezoben meg lehet tenni. En elegge
behatoan csak a Pegasus-t ismerem, aki keri, annak ezzel
kapcsolatban tudok tanacsot adni! (Azt sajnos hozza kell
tenni, hoyg semmi sincs ingyen [TANTAAFL], a letoltes a
fentebb vazolt modon ket lepeses, elobb a fejlecek, azutan az
erdemi akcio;raadasul kozben a listan jelolgetsz is es
mindezek alatt kapcsolatban kell legyel, on-line a modemen.
Azaz _mindenkeppen_ tobb ido lesz a letoltes. Ha sok a
felelsleges szemet, akkor eri meg...)

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu