tanforum - Re: [Tf] ellenorzo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ellenorzo

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] ellenorzo
  • Date: Thu Aug 30 15:37:00 2001

Tisztelt Kollegak!
Kedves Zsuzsa!

/Levelem igazan csak mas listarol ismert elozmenyek utan ertheto,
de mivel sokan vannak itt onnan, ezert kuldom listara./

> Megneztem az elso szakasz (2-4) osztalyok szamara fenntartott reszt is.
> Szinten ez szerepel:
> Magyar nyelv es irodalom.
>
> Tudtommal letezik olvasas, fogalmazas, helyesiras, kesobb pedig irodalom
> es nyelvtan. Csak az erettsegin olvad egybe, de ott nincs felevi
> ertesito.

Megoldasok:
a) hasznaljak ezt (athuzas, beiras...)
b) a szulo majd vesz masikat
c) bezuzzak, de nem baj, mert hibas kitoltes eseten is felesleges
lett volna ennyi (lasd diakhitel adatlapjai).

Szerintem az a) lesz a nyero.

Biztosan 2 diak nekiult 3 tapasztalt fejlesztovel, s megcsinaltak,
mint az iskolaportalt. Ne felejtsd el, hogy ez meg csak a
keretrendszer, amelyet a vegfelhasznalok majd sajat modulokkal
bovithetnek. :-))
Egyebkent koszonik a felvetesed, ez sokat fog segiteni a vegso
verzio kidolgozasaban. :-))

Udv: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.