tanforum - [Tf] ellenorzo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] ellenorzo

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] ellenorzo
  • Date: Thu Aug 30 13:08:00 2001

Sziasztok!
Lanyom megkapta az ellenorzojet. Neki az tunt fel, hogy ket oldalas lett
a felevi ertesito . Nekem mas problemam is van. Tobbek kozott az, hogy o
6-os leven nem kerettantervet tanulmeg, a tantargyak viszont ahhoz
vannak igazitva (technika es eletvitel, rajz es vizualis kultura)
De leginkabb az, hogy igy kezdodik:
Magatartas
Szorgalom
Magyar nyelv es irodalom

Megneztem az elso szakasz (2-4) osztalyok szamara fenntartott reszt is.
Szinten ez szerepel:
Magyar nyelv es irodalom.

Tudtommal letezik olvasas, fogalmazas, helyesiras, kesobb pedig irodalom
es nyelvtan. Csak az erettsegin olvad egybe, de ott nincs felevi
ertesito.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu