tanforum - Re: [Tf] Hirek 1

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Hirek 1

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Hirek 1
  • Date: Tue Aug 28 00:56:01 2001

Tisztelt Kollegak!

> "Az SZDSZ-es Magyar Bálint 1998-ban olyan kaotikus
> állapotokat hagyott maga után, amelyet a kormány csak a
> kerettantervek bevezetésével tudott áttekinthetővé tenni. Ezt
> Révész Máriusz, az Országgyűlés Oktatási Bizottságának
> fideszes elnöke mondta az InfoRádiónak. Szerinte a
> kerettanterv európai szintű rendszer, amely lehetővé teszi,

A felszereltseg is europai?

Az europai jelzo egyertelmuen es mindig pozitiv modon jelenik meg.
Gondolkodjunk csak egy kicsit. (Bocs a sporthasonlatert, de
valamelyest merheto dolgot igyekszem irni)

magyar szintu labdarugas...
magyar szintu kajak-kenu...

A jelzo mit er? Pozitiv? Negativ? A jelzett szoval egyutt er valamit.

> hogy a magyar oktatásban résztvevők azonos képzésben
> részesüljenek.

Sajnos nem emlekszem pontosan a viccre a hajvago automatarol.
A vege:
De az emberek feje nem is egyforma!
No igen, kezdetben nem!

> A pedagógusok reáljövedelme 2001-ben a 10
> évvel ezelőtti szintet éri el - és ebben Magyar Bálintnak, mint
> volt oktatási miniszternek is szerepe van - vélekedett a
> fideszes politikus."

A fejlodest termeszetesen le lehet merni a sajat zsebeken is.
Azonban ugy lenne korrekt, ha az osszes elemet az
iskolaepuletek allapotan kezdve a szertarak felszerelesen at a
felzarkoztatasra, s mas hasonlokra fordithato osszegeket is
osszevetnenk. Nem tudom mi lenne az eredmeny, en csak
kivancsiskodom.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

  • [Tf] Hirek 1, Dorozsmai Karoly, 08/27/2001
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: [Tf] Hirek 1, Fodor Zsolt, 08/28/2001