tanforum - Re: [Tf] HTML szerkeszto

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] HTML szerkeszto

  • From: "Knausz Imre" <knauszi AT ludens.elte.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] HTML szerkeszto
  • Date: Thu Aug 16 18:37:01 2001

Kedves Karoly!
A WYSIWYG szerkesztok (mint pl. a Netscape Composer) konnyen kezelhetoek, de
magat a html kodot kozvetlenul nem tudod befolyasolni. A program altal
generalt kodok neha szuksegtelenul bonyolultak, es ha hiba van, nehez
korrigalni. A masik veglet a Jegyzettomb, vagyis hogy kezzel irjuk be az
osszes kodot. A ketto kozott azonban vannak atmeneti megoldasok. Ilyen pl a
1stPage, amelyet egy idoben en szivesen hasznaltam. Ez ingyenes program,
eredeti lelohelye: http://www.evrsoft.com/1stpage/ . Nekem egy ido utan
rettenetesen lelassult, de a hiba valoszinuleg az en keszulekemben van. Ez
forraskodu szerkeszto, de a tagekekt automatikusan beszurja, es meg egy csomo
dolgot tud, pl. beepitett JavaScripteket. Aztan mar ugyse kell, mert eleg
lesz a Jegyzettomb is. Sok sikert!
Udv
Knausz Imre
knauszi AT ludens.elte.hu
http://www.extra.hu/knauszi
A tartalomból: Didaktika online - Tanulmányok és vitairatok - Pedagógiai
törmelékek - Az Ariadné-projekt - Most szólj hozzá! (Online fórum az
oktatásról)
Biztonsági információ:
Ez a levél nem tartalmaz mellékletet!