tanforum - Re[2]: [Tf] Megyei ped. "tovabbkepzesek"

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re[2]: [Tf] Megyei ped. "tovabbkepzesek"

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re[2]: [Tf] Megyei ped. "tovabbkepzesek"
  • Date: Mon May 21 21:50:04 2001

Hello!

> A pedintezetek vedelmeben, bar szerintem nem kell "vedekeznunk":
> Mi mielott meghirdettuk a tovabbkepzeseket, igenyfelmerest vegeztunk, milyen

Ez gondolom igy helyes. Nem vagyok benne biztos, hogy ez itt is igy
tortent. Ha nem felejtem el akkor megkerem a felesegem (az o
iskolajaban akadt a kezembe) hozza haza a ped. int. kiirasat a
tanfolyamokrol. Esetleg beidezem a kb. 30-bol nehanynak a cimet, hogy
a listatagsag kozul kit erdekelt volna ha naluk hirdetik meg.

> Ez a fentiek miatt nem valoszinu.

Dontse el a listatagsag. Szerdan estere peldakat mondok. Remelem a
felesegem nem felejti el hazahozni a kiirast.

> A becsapottsagot nem ertem. A faradtsagban lehet valami.

Csupa becsapott pedagogus vesz korul. Beremeles igergetesek x%-ban,
megvalositas x-y%-ban. Miota vilag, a vilag. :-(( De lehet, hogy ez
nalunk csak iskolai jelenseg, s az orszagban maskent van.

> ???

Ha elvegzek egy "lotifuti" tanfolyamot, attol a fizetesem meg nem lesz
tobb. Bocsanat hazudtam. Nekem is tobb lett 100 .- azaz egyszaz
forinttal. Pedig nem is "lotifuti" volt.
A nyaron bekereteztetem. Unokaknak legyen mit meselni. :-)

> Ezt a visszajelzesek alapjan megintcsak nem hiszem. (Persze van olyan is...)

A keves jelentkezo ebben az esetben pontosan erre is enged
kovetkeztetni. Vagy hulyek vagyunk mi tanarok, mert nem ertjuk meg, hogy
az nekunk milyen hasznos lenne.

> :-)

Bocsanat. Most veszem eszre, hopgy rosszul irtam. Helyesen,
"Pszichofitness".

> Amugy, ami szerintem ok lehet a mersekelt jelentkezesre:
> - a tovabbkepzesi "fejpenz" korabbi evekehez kepest csokkenese, illetve hogy

Ez valos oknak tunik.

>A legvalószínubb, hogy egyszeruen túl sok tanfolyamot hírdettek meg,

Ez is.

> - nem akarok senkit megbantani, de tobb pedagogustol hallottam: "megvan a
> kotelezo tovabbkepzesi oraszamom, dehogy akarok tanfolyamra jarni".

Milyen igazuk van. A gyereket otthon is nevelni kell.

>Sajat zsebbol pedig nem elitelheto, ha valaki nem akar tovabbkepzodni

Ezzel egyetertek.

Egy kollega mondta ma delelott a tanariban. "Es ha nem lesz meg a kotelezo
tovabbkepzesi oraszamom, akkor most elkuldenek az iskolatol?"
Dehogy kuldik. A tantestulet 20%-a 5 éven belul nyugdijba megy. Kozel,
s tavol nincs olyan elvetemult gazficko, aki havi brutto 40-50 ezerert
beszallna a ringbe helyettuk. Kovetkezeskeppen mukodeskeptelenne
vallhat az iskola. Mert, hogy a fizetesemelesrol szolo tortenet,
maximum a mondak hitelessegevel er csak fel, azt evek ota
tapasztaljuk. Csipjen meg valaki, ha nem igy van.
Tudom... tudom... Majd szeptemberben! A netto 3000-et, a ket kolkom
egy szombat delelott megeszi. De ez mar egy mas tortenet, nagyon
elkanyarodtam.

-|- BOLDOG Ferenc -|-
-| Tatabanya |-