tanforum - RE: [Tf] Megyei ped. "tovabbkepzesek"

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Megyei ped. "tovabbkepzesek"

  • From: "ZMPI c3" <mpizala AT kih.c3.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] Megyei ped. "tovabbkepzesek"
  • Date: Mon May 21 09:21:03 2001

A pedintezetek vedelmeben, bar szerintem nem kell "vedekeznunk":

Mi mielott meghirdettuk a tovabbkepzeseket, igenyfelmerest vegeztunk, milyen
tanfolyamok irant erdeklodnek a kedves kollegak, mennyi jelentkezo lenne. Ez
alapjan allapitottuk meg a tanfolyami kinalatot, szerveztuk a
tovabbkepzeseket.
Az elozetes igeny 819 fot jelzett. Ezutan a tanfolyamokra jelentkezett 220
fo. Ez 26%.

Ez a fentiek miatt nem valoszinu.

A becsapottsagot nem ertem. A faradtsagban lehet valami.

???

Ezt a visszajelzesek alapjan megintcsak nem hiszem. (Persze van olyan is...)

:-)

Amugy, ami szerintem ok lehet a mersekelt jelentkezesre:
- a tovabbkepzesi "fejpenz" korabbi evekehez kepest csokkenese, illetve hogy
ebbol az osszegbol kell az intezmenyeknek a félévenkenti 60-80-ezres
tandijat fizetni foiskolak, egyetemek pl. levelezo szakan. Egy- max. ket
pedagogus ilyeten tovabbtanulasa elviszi a teljes osszeget, sajat forras
pedig az iskolak, ovodak kis reszenek van csak a tobbi kollega
tovabbkepzesere.
- nem akarok senkit megbantani, de tobb pedagogustol hallottam: "megvan a
kotelezo tovabbkepzesi oraszamom, dehogy akarok tanfolyamra jarni".

Üdv: Kámán Tibor
Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete