tanforum - [Tf] Re: Javaslat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Javaslat

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: Tanforum <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: Javaslat
  • Date: Wed Mar 7 23:54:03 2001

Kedves Endre!

Igaza van, ki fogom egészíteni az információs oldalt egy rövid magyar
szöveggel.

A tanforum lista indításakor még én is aktívabb voltam, és megcsináltam a
majordomo listakezelő rendszer magyar változatát. (A többi általam kezelt
listán nem okoz problémát az angol szöveg.) A helyzet az, hogy akkor is
legalább annyian nem tudtak leiratkozni a listáról, mint most, sőt sokkal
többen küldték a listára a listagazdának szánt levelet. Ezért a mailman
listakezelőnél már nem csináltam magyarítást. Egy rövid használati
uasítást azonban lehetett volna írni. Majd pótolom.

Üdvözlettel
Éva
Eva Kiraly E-mail:
kiraly AT sunserv.kfki.hu
KFKI RMKI Computer Networking Center FAX: +36-1-392-2503
H-1525 Budapest 114, P.O.B. 49, Hungary Phone: +36-1-392-2554
URL:http://www.kfki.hu/~kiraly