tanforum - [Tf] Javaslat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Javaslat

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: "Tanforum" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Javaslat
  • Date: Wed Mar 7 22:47:02 2001

T. Lista!

Egy masik cimemrol feliratkoztam a listara, hogy lassam,
milyen informaciokat kap egy uj listatag /merthogy regen
voltam uj, es a listakezelo is valtozott/
Nos:
Kap egy angol nyelvu levelet, megerositendo, hogy tenyleg
fel akar-e iratkozni a megadott cimrol, majd kap egy szinten
angol nyelvu masodik, udvozlo levelet. Szerintem ezt a levelet
az atlag felhasznalok 95 %-a nem olvassa el. De ha valaki
veszi a faradsagot, es innen tovabbmegy a lista weblapjara, a
magyar nyelvu elso reszbol nem sok gyakorlati informaciohoz jut.
A masodik resz ismet angol, nem foglalkozik vele...
Tehat nem jut olyan alapveto informaciok birtokaba, hogy pl. hogyan
kell leiratkozni, stb.

Javaslatom:
Egy (nem tobb, mint) 1 kepernyooldalas /mert ennyit me'g elolvas
mindenki/, _magyar_ nyelvu levelet kapjon meg minden uj listatag
elso levelkent automatikusan, ami _nehany_ gyakorlati ismeretet
tartalmazzon.
Pl:
- Leiratkozas modja
- Archivum elerese
- Levelek meretkorlatozasa
- Linkek hasznalata mellekletek helyett
- Uzleti/reklam tevekenyseg tilalma

/majd a listagazda eldonti, mi/

Tobb listan is fenn vagyok. A tapasztalatom, hogy e listan
relative nagyobb szamban vannak olyanok, akiknek maga
a levelezes is problemakat jelenthet /pl. mert sok kollega(no)
szerintem itt kezdi listas palyafutasat/.
Es ha a "szupersztrada" e szakaszan tobb a baleset, akkor inkabb
helyezzunk el nehany "utjelzotablat".

Ha a javaslat halva szuletett, akkor bocs...

Koncz Endre