tanforum - Re: [Tf] zaptojas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] zaptojas

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] zaptojas
  • Date: Wed Mar 7 15:59:03 2001

Sziasztok!

Bocs, mert ilyenkor hallgatni arany, de...

azt hiszem, sejtem, mi a problema. Ha valakivel negyszemkozt intezunk el
ilyen dolgokat, es elhangzanak egyes szavak, az meg mindig ket emberre
tartozik, utolag konnyebben rendezheto.
Ha egy lista nyilvanossaga elott sertenek, alaznak meg valakit (akar
jogosan, akar nem), az illetonek egy nagy kozosseg elott kell vedekeznie.
Tehat nem tehet mast, mint hogy nyilvanosan kezdi bizonygatni az igazat,
kulonben nem egy ember, hanem egy sereg nezo elott szegyenul meg. Gondoljunk
bele, mi a rosszabb: valaki egyedul setal az utcan, es bemosnak neki egyet
(akar igazsagtalanul). Vagy ugyanez, de a baratnojevel van, a szuleivel, az
osztalyaval... ugye, hogy sokkal rosszabb? Es ugy erzi, mar a kornyezetenek
tartozik annyival, hogy elegtetelt vesz.

Szoval szerintem ez van a soha veget nem ero sertegetosdi-sertodosdi
mogott. Mire akarok kilyukadni?

Ha mar feltetlenul oda kell mondogatni valakinek, akkor, konyorgom,
maganban! (Szoltam mar vissza en is spammernek, es az esetek nagy reszeben -
amikor nem "ipari" spammerrol volt szo - meg tudtuk beszelni a dolgot. A
listas spammereket figyelmen kivul hagyom, ugyis lesz, aki kezebe veszi).

Tovabbiakert ld. Gordon: kerulni kell azokat a jatszmakat, ahol van
vesztes. Es egy ilyen vitaban mindig veszt, akie nem az utolso szo.

Haho!

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu