tanforum - Re: [Tf] zaptojas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] zaptojas

  • From: "Molnar Peter" <MOLNARP AT afg1.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] zaptojas
  • Date: Wed Mar 7 15:11:03 2001

Hello!
> 150-200 level az kb. hany k is, es mennyi ehhez kepest ez a 110k?
Kb 50%-a, ha 1Kb-s levelekkel szamolok.
> Na es 110kB letoltese hany masodperc is, rossz esetben mondjuk 5-10
> kbit/s-t
8Kbit/s-mal kb 2 perc. Ami telefondijban 20-30 Ft. Es ez csak 1
level. Egy miatt nem, de ha egy miatt nem kiabal az ember, akkor
tobb is fog jonni. Az meg sokszor 20-30Ft.
Amugy megmondom oszinten, hogy azok, akik kiabalnak , nem
csak ezen a listan vannak jelen. En peldaul a tegnapi napon kb 10
ilyen meretu, es tartalmu levelet kaptam. Vajon ki orulne ezeknek?
Nem csodalom, hogy kiabalunk emiatt. Bar igazabol en nem
neveznem kiabalasnak. Kb ez olyan amikor radudalnak az emberre
az utcan. Persze ilyenkor is az a bunko aki dudal, pedig...
Ezzel csak azt szerettem volna ereztetni, hogy mielott velemenyt
mondunk tekintsunk magunkba. Amikor en is kezdo voltam a
levlistakon en is vetettem a lista Netikett-je ellen. Le is torkolltak.
En viszont NEM kezdtem el kiabalni, hogy rossz a Netikett, meg
elavult, meg miegymas, hanem tudomasul vettem mik a
szabalyok, sot bocsanatot is kertem, hogy figyelmetlen voltam.
A 110Kb-s levelhez szakmailag, meg annyit tennek hozza, hogy
-1KB-ban is le lehet irni, hogy hol erheto el az az anyag, amit
csatoltak.
- csatolas eseten a lista minden tagja megkapja az anyagot, pedig
elofordulhat, hogy csak elenyeszo reszet erdekli,erinti, DE A
FORGALOM TOBBSZOROS!!!
Ezek utan ha valaki azt mondja, hogy ez megis jo, csak az email
cimet kernem, s sok fontos anyaggal latom el.

Tisztelettel:
Molnar Peter, http://petersoft.ini.hu, Tel:36209149514
molnarp AT afg1.sulinet.hu,

peters AT freemail.hu,

petersoft AT deltav.hu
Arpad Fejedelem Gimnazium Postaforgalmi Szakozepiskola
6760, Kistelek Ifjusag ter 3.
http://www.afg1.sulinet.hu,
suli3042 AT szeged.sulinet.hu