tanforum - Re: [Tf] iskolai honlap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolai honlap

  • From: "Nagy Szabolcs" <exo AT vasvari.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] iskolai honlap
  • Date: Tue Feb 20 11:08:04 2001

> Ez igaz. De a diakjainkat tanitjuk szamitogephasznalatra:
> szovegszerkeszto meg HTML keszites hasznalatra. Elfogadva amit
> irsz ("...ha nem fizetik meg, a gany melo is jo lesz...") azert nem
> tanitan arra a kolkeimet hoyg WEB-re Word-del butykoljenek...
> Vag ytagadjak le, hogy tolem hallottak... :)))

ne tagadjak le. tudjanak valasztani a lehetosegek kozul. Dontsek el,
mikor, mi eri meg nekik.

tudtommal az eredeti kerdes nem a honlapkeszites oktatasarol. hanem
laikusok szamara egyszeru kozzeteteli modrol szolt.

Az oktatas egy mas kerdes: aki vallalja, hogy ehberert kiall heti 20
oraban a diakok ele, es tanitja oket, akkor az annyi penzert adja azt
a minoseget, ami minimalisan elvarhato tole a torvenyben, okj-ben,
pedagogiai programban, stb dokumentumban foglaltak szerint.

En tovabbra is azt mondom, hogy az informacio publikalasa
es tovabbitasa ne keruljon tobbe, mint az informacio erteke.
Legalabbis en ezt tanitom. Es ebbe ugyanugy belefer a te mondadod
is, mint az enyem.

En se vennek wordot, hogy a szemelyes honlapomat elkeszitsem, es
kozzetegyem az extran. De ha mar egyszer megvettem, es van 1 percem,
hogy kozzetegyek egy masok szamara fontos 3 oldalas iratot, akkor
nyugodt szivvel hasznalni fogom.

:)

Nagy Szabolcs
Vasvari Pal KGSzKI