tanforum - Re: [Tf] iskolai honlap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolai honlap

  • From: "Nagy Szabolcs" <exo AT vasvari.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] iskolai honlap
  • Date: Mon Feb 19 18:10:03 2001

> Word nem jatszik... :) Ugyhogy -- ezek miatt -- fenntartom, meg
> nagy szovegmennyiseg WEB-re tetele eseten (sot: ezek eseteben
> specialitasok miatt, lasd fentebb) sem a Word-szeru programok a
> leghasznosabbak...

Szerintem ez mar megint nem a html-rol szol, hanem elvekrol, es
vilagnezetrol:

Biztosan utalni fogtok, de altalanossagban is alkalmazom a kovetkezo
elvet:

80 oldalas word doksi webre tetelenel inkabb Zsuzsa megoldasat, vagy a
.pdf- be konvertalast valasztanam, ha szamomra:
- csak pluszmunka
- nem fizetnek a munkaval aranyos pluszpenzt
- nem fontos, hogy mas is minimalus koltseggel hozzajusson

szoval ha nem nekem fontos, nem erdekel igazan, mennyire pazarol...

Egyebirant ha tobbet er az a megtakaritas, amennyit 50 % (vagy
akar 90%) idomegtakaritas jelent, mint annak az informacionak az
erteke, amit
kozzeteszek, akkor azt szvsz szerintem kar is kozzetenni, avagy nem
megfelelo celcsoporthoz jut el.

Nem tudom miert, de vannak draga autok, draga ettermek, draga
internetszolgaltatok, draga szovegszerkesztok, amelyek
szolgaltatasainak 90%-ara nincs is szukseged, es
penzed se, de akkor nem kell megvenni, valaszthatsz masik
alternativat, de megis vigan prosperalnak, nepszeruek. Ez a
fogyasztoi tarsadalom egyik jellemzoje, nem biztos, hogy gazdasagos,
de mar regen nem abban a vilagban elunk, ahol ez a legfontosabb....

Ennyire egyszeru. Pl. A MB hungariat se erdekli, hogy nem tudok S
osztalyu mercit venni a tanari fizetesembol, megse kezdenek suzuki
swiftet arulni, csak hogy nekem is tettszen.

Nagy Szabolcs
Vasvari Pal KGSzKI
Szeged