tanforum - Re: [Tf] elte kiegeszito

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] elte kiegeszito

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] elte kiegeszito
  • Date: Sat Feb 17 11:59:03 2001
On 17 Feb 01, at 10:08, Dorozsmai Karoly wrote:

> Ugye jol tudom, a munkahely ezert cserebe adot tideju "roghoz
> kotottseget" kot ki? (Mondjuk a tavaly volt kollegam ettol

Nem volt ilyen. Sot, semmilyen irasos tanulmanyi szerzodes nem
volt. :-) Aminek annyi hatranyat lattam, hogy nem volt
egyertelmuen tisztazva a tanulmanyi szabadsag meg a
helyettesites kerdese. Mondjuk ha egyszer-egyszer azt mondtam,
hogy vizsga miatt kiveszek egy napot, nem vitatkoztak. De ritkan
tettem, a szabadsagom nagy reszet nem vettem ki, hogy
tanithassak. Megis megkapom azota is, hogy mennyi ora
elmaradt. :-( Hiaba magyarazom szotagolva, hogy az igazgato
kuldott egyetemre, es direkt delutani gyakorlatokat kertem, hogy
tobbet tanithassak, es a szabadsagomat se vettem ki --
kabatlopasi ugy lett belole. :-((( Minel tobbet mondom, annal inkabb
felrojak. Szoval ezt sajnos kockaztatja, aki tanulni megy.

VP