tanforum - Re: [Tf] elte kiegeszito

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] elte kiegeszito

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] elte kiegeszito
  • Date: Sat Feb 17 09:59:03 2001

Udv!

Felado: Berczik Andrea
<berczika AT jgytf.u-szeged.hu>
> A sulim végre támogatást ígér az egyetemi kiegészítő képzésemhez
> Elsősorban az érdekelne, hogy a tandíjon kívül milyen egyéb költségek
> merülnek fel?

Ko:ss tanulmanyi szerzodest _irasban_ . Abban kell rogziteni a
felteteleket. Tankonyveket, jegyzeteket a suli is fizetheti, de akkor azok
iskolai (konyvtari) tulajdonban maradnak. Menetjegyet is elszamolhatsz.
Napidijat is el lehet szamolni /ami a nullahoz konvergal/, ha nem bejaro
vagy. Celszeru rogziteni, hogy a szak elvegzese az iskolanak is erdeke,
hogy koteleznek ra, mert akkor masok /es szamodra kedvezobbek/ a
szerzodes feltetelei

> Mennyire tartják magukat ahhoz, hogy havi 3 napot kell Pesten tölteni?
Tartjak..

> Megmondják-e év elején a teljes tanévre vonatkozó időpontokat?
Emlekezetem szerint _felevre_ mondjak meg elore.
Celszeru elore utananezni, mely napokra rakjak, mert akkor a
sulidban figyelembe tudjak venni az orarend keszitesenel.
/A Te erdeked is az, hogy minel kevesebbet helyettesitsenek/

> Szállásról mindenki maga gondoskodik, vagy ajánlanak valami
>elfogadható árút?
Mar felnottnek tekintenek... :-)))

> Ha bárkinek vannak tapasztalatai, azt nagy köszönettel fogadnám:
Pszichesen is keszulj fel ra...

A leirtak 8 e've voltak igy.

Koncz Endre

Ui: