tanforum - Re: [Tf] Most olvastam:

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Most olvastam:

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Most olvastam:
  • Date: Tue Feb 13 07:38:03 2001

Udvozletem!

Szalay Sándor irta (12 Feb 01, 8:02) "[Tf] Most olvastam:" subject-
u leveleben:

> és meglehetősen furcsának találom a minisztérium azon igyekezetét,
> hogy magára szeretné vállalni a "megtévedt" vagy "megtévesztett" pedagógusok
> helyett a tankönyvek kiválasztását

Haaat... A 98-ota tortentek ismereteben talan az lett volna furcsa,
ha ez kimarad... :(

> de teljesen egyértelműen látszik belőle, hogy minden
> intézkedésével a kiadók korlátozása, a piac beszorítása a cél

Mint altalaban minden intezkedeseben...

> bár mintha ugyanaz a minisztérium koordinálná a
> Sulinet tartalomszolgáltatását is

Na es...? Egyazon miniszter jelentette ki, az informatikai
ismeretek milyen fontosak es ugyano volt a kerettanterv atyja,
ami nevetseges/elkeserito szintre szoritja le oraszamunkat...
Es...? "A gyengeseg - ero!"

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly