tanforum - Re: [Tf] Februarban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Februarban

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Februarban
  • Date: Fri Feb 9 03:07:03 2001

Udv!

> Csak kíváncsiságból kérdezem, ha nem a listán lévő iskolák számát
> tekintjük alapnak, hanem a kérdésre válaszoló iskolák számát,
> akkor a százalékláb hogyan alakul?

Az oktoberi Tanforumos statisztika kerdoivere valaszolo iskolak szamara
gondolsz (67), vagy a mostani kerdesre valaszolok szamara
(8 igen+tevedesbol 1 nem)?

Utobbinak nincs sok ertelme, mert csak az igen valaszokat kertem, az
előbbi meg azert vezetne teljesen torz eredmenyre, mert a listatagok
kozott nem 67 iskolahoz tartozo van.

Ugy kalkulaltam, hogy az aranyok nem valtoztak lenyegesen oktober ota,
ezert az akkori %-okkal szamoltam*:
Vettem a mostani, tobb mint 500 listatagot, allami fenntartasu
intezmenyben ennek 91%*-a dolgozik, az oktatason belul az alap+kozepfok
egyutt 87%*. Az így kijott szamnak a 8 igen valasz kb. a 2 %-a.

Ha a becsles durva /mert van nehany listatag tobb cimmel is feliratkozva,
stb/ akkor is mondjuk legyen 3 %. A lenyegen nem valtoztat: a
mediaban tobbszor nyilatkozta'k, hogy februartol mar emelt bert kapunk,
es ez max 3 (!) %-ban valosult meg.

Ugyanakkor tudom, vannak olyan helyek, ahol a soros lepest _sem_
adta'k meg me'g, csupan a minimalber emeleset hajtotta'k vegre /ami a
takaritonoket erintette/.

Koncz Endre