tanforum - [Tf] jártasság-készség

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] jártasság-készség

  • From: "Kiss Károly" <kiss.karoly AT freemail.hu>
  • To: "Tanfórum" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] jártasság-készség
  • Date: Wed Feb 7 21:12:03 2001

Üdvözlet!

Mivel (működő) matematikatanári levelezőlistáról nem tudok, itt vetnék fel
egy kérdést, az esetleges válaszokat lehet magánba küldeni, nem kívánom
fárasztani vele a listát.
A Hajdú-féle matematika tankönyvcsaládhoz készült követelményrendszerben
gyakorta találni hasonlót:
"A tanulók legyenek képesek jártasság szintjén az egész számok körében az
összeadás, kivonás elvégzésére." (kiemelés tőlem).
Tanultam én módszertant, ismerem a jártasság és készségszintű ismeretek
közötti különbséget, de ez esetben hogyan értelmezhető? Most tudja vagy nem
tudja? Hogyan lehet tudni összeadni, kivonni egész számokat készségszinten
illetve jártasság szinten?
Mivel a minimumkövetelmények alapján feladatsort kell készítenem
fejezetenként, nem árt ha tudnám a különbséget a gyakorlatban is.
Köszönettel: Kiss Károly.

  • [Tf] jártasság-készség, Kiss Károly, 02/07/2001