tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Fizetés, Sztrájk !

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Fizetés, Sztrájk !

  • From: "Solyom Miklos" <msolyom AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Fizetés, Sztrájk !
  • Date: Sat Jan 6 20:58:04 2001

Nem teljesen koherens a dolog velunk, de a hozzaallast, az elszantsagot,
az igyekezetet jol szemlelteti a Szechenyi osztondij (kimulasanak) sorsarol
irt cikk az ES penteki szamaban. Ha az egyetemi, kutatoi reteget ilyen
megbecsules - allandoan a 'magyar szurkeallomanyrol' meg az
agyelszivasrol beszel minden felkent politikus - illeti, akkor mit varhatunk
mi, a koznep. Nem akartam senkit megserteni, de en alt. isk. tan. vagyok,
ezert a koznep kifejezes.

Tehat:
DARVAS BÉLA:
Ösztöndíjas kiszenvedés
- élveboncolás -

http://www.es.hu/0101/index.htm
(4. cikk, gorgetni kell jocskan, a Vancsa meg mindig nem csinalt linkeket
a lapon belul)

Solyom Miklos