tanforum - Re: [Tf] kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettantervek

  • From: "TANINFO Bt." <taninfo AT elender.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kerettantervek
  • Date: Fri Jan 5 07:45:03 2001

A felsoroltak feltehetően szakmacsoportok akarnak lenni (mellékesen fémipar
szakmacsoport nem létezik, ez a gépészethez tartozik).
A szakmacsoportos szakmai alapozásnak, ill. a szakmai orientációnak még
nincsenek elfogadott kerettantervei (de gondolom, ettől még kötelező lesz
hozzájuk igazodni szeptembertől).
A talált informatika feltehetőleg nem az informatika szakmacsoport, hanem az
informatika nevű közismereti tárgy kerettanterve.
Üdvözlettel
Juhász Ágnes
TANINFO