tanforum - [Tf] kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] kerettantervek

  • From: Jánosa Gábor <jjj AT vas-ped.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] kerettantervek
  • Date: Tue Jan 2 14:54:03 2001

Szevasztok,

uj tag vagyok ezen a listan. Ja'nosa Ga'bor, a Vas Megyei Pedintezet
rendszergazdaja. A techinfo levlistarol esetleg ismerhetnek nehanyan. A
problemam a kovetkezo:
Az egyik kollegam keresett meg olyan keressel, hogy a kovetkezo szakmai
kerettanterveket vadasszam le neki az internetrol:
femipar
elektronika
informatika
epiteszet
mezogazdasag.
Korulneztem az OM es a sulinet honlapjan, es a lista archivumaban is, de csak
az informatikat talaltam meg az OM-kerettanterv-szakkozepiskola alatt. Kerem,
ha tudtok segitsetek URL-ekkel vagy keresesi tippekkel.

Koszonom: JJJ

  • [Tf] kerettantervek, Jánosa Gábor, 01/02/2001