tanforum - Re: [Tf] Nepszamlalas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Nepszamlalas

  • From: "Va'las Pe'ter" <Turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Nepszamlalas
  • Date: Thu Nov 30 17:52:03 2000

> Szerintem ez ma ugy mukodik, hogy felajanljak a lehetoseget,
> mondanak melle egy osszeget, es a tanar eldonti, hogy megeri-e

A radioban hallottam egy illetekes mokust, vmi olyasmit mondott, hogy 3
heti melo munkaido utan, kb. 50 eFt-ert. De azt nem mondta, hogy mitto.
A helyi onkormanyzatnal lehet jelentkezni, amig van szabad hely. :-))) Igy
mondta, komoly.

En se hiszem, hogy csinalnam most, de erdekes lehet mindenhova
becsongetmi, ezt taviratkihordo koromban nagyon elveztem.

Udv
VP