tanforum - Re: [Tf] Nepszamlalas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Nepszamlalas

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Nepszamlalas
  • Date: Thu Nov 30 16:38:03 2000

Tisztelt Kollegak!

> Erdeklodni szeretnek, hogy az iskolakban mennyire altalanos, hogy a
> nepszamlalasra tanarokat kernek fel.

Annak idejen (1970, 1980) biztos, szuleim is voltak nepszamlalok.
Akkor nemigen lehetett kimaradni belole, tobbsegeben tanarok
csinaltak.

> Egy iskolabol a tanarok hany szazaleketol varjak el, hogy a lakasokat
> vegigjarja februarban, akkor amikor a felvetelikre is keszulunk, es a
> tanterveket, pedagogiai programokat is meg kell irni?

Szerintem ez ma ugy mukodik, hogy felajanljak a lehetoseget,
mondanak melle egy osszeget, es a tanar eldonti, hogy megeri-e
neki annyiert. Ha nem, akkor nem. En biztosan nem vallalnam el
semmi penzert, fuggetlenul attol, hogy most van-e mas dolgom
vagy sem. _Nem_tanari_ feladat. Szoval lehet, hogy egy iskolabol
mindenki megy, de elvarni nem lehet!

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.