tanforum - Re: [Tf] fogadas az Orszaghazban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] fogadas az Orszaghazban

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] fogadas az Orszaghazban
  • Date: Fri Nov 3 23:22:03 2000

Tisztelt Kollegak!

Elkepzeltem a jelenet folytatasat valamelyik iskolaban, ahova ellatogat
valamely vezerunk.

Szemelyes kitero:
Az altalanos koszontoben elhangzott, hogy a politikusok szerepe
milyen kicsi, nem feltetenul csak az orszag edmenyeiben, de az
orszag jovoje szempontjabol is. Miniszter ur gondolta tudatja, hogy
mennyiert vallaljak ezt a szerepet, s autogramot ker az eppen
nala levo szeptember havi fizetesi jegyzekere.
A kollega alaposabban megnezte, s a kovetkezo rovid
parbeszed zajlott le:
Kollega: 545 000. {ennyi a kezhez kapott} Miert ilyen sok?
Kormanytag: Mert ennyit szavaztunk meg magunknak, de, ebben benne van
a kulonbozo atalany, juttatas, stb, amit az orszag megelolegez nekunk
Kollega: Reszmunkaidos?
Kormanytag: Igen, mellette me'g jut ido sok egyebre
Kollega: Miert keri, hogy ezt irjam ala?
Kormanytag: Mert lehet, hogy ez az oktatassal kapcsolatos utolso
emlekem. Most vagyok itt eloszor, de lehet, hogy utoljara.
Kollega: El kell menjen? Meg tudom erteni.

Az eset nem tortent (me'g) meg. Csak a szerzo (soha nem volt) iroi
munkassaganak a resze.

Koncz Endre