tanforum - [Tf] Re: felolv. program

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: felolv. program

  • From: Nagy László <nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: felolv. program
  • Date: Wed Oct 18 11:17:02 2000

Helló !
> Az olvasás problémájában közös lenne az érdekünk, nem is értem, eddig
> erre miért nem figyeltek fel azok akik a kello helyen vannak!:(
Volt egy PC World szám ami a csökkentlátóknak készült, valamikor 96-ban itt
több felolvasó program is volt rajta. Sajnos Windows alatti nem olyan
egyszerű és magyart még nem is láttam. A dososok, ha érdekelnek megvannak és
elküldöm őket szívesen, bár ezek meg elég gyengék. De sajnos a Tolnai
vilátörténelem CD-hez is ezt adták, elég érthetelen :(

Viszlát !
Nagy László