tanforum - Re: felolv. program - Re: [Tf] csaladnet csomag

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: felolv. program - Re: [Tf] csaladnet csomag

  • From: "K.Cs.Judit" <zenit AT swi.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: felolv. program - Re: [Tf] csaladnet csomag
  • Date: Wed Oct 18 08:30:04 2000

Üdvözletem!

> A kérdésedet olvasva nekem az ugrott be, hogy a VAkok Nemzetközi
> Levelezõlistáján vajon tudnának-e neked segiteni? Azért kérdezem,
> mert nem egészen tudom, milyen felolvasóra lehet szükséged, bár a
> signaturádból láttam, hogy dyslexiával foglalkozhatsz...

Igen! Kedves Ida! Jól látod.
Az olvasás problémájában közös lenne az érdekünk, nem is értem, eddig
erre miért nem figyeltek fel azok akik a kello helyen vannak!:(
A PC akció is a a dyseses gyerekek miatt érdekelne. Annyira csak
magukra számíthatnak!:( legalább ez lehetne egy kis segítség nekik
"Állam bácsi" részérol.

Köszönöm a címet!

JuTkA