tanforum - Re[2]: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re[2]: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

  • From: "G. Konkoly Katalin" <g.konkoly AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re[2]: [Tf] Baranyai/Dorozsmai
  • Date: Mon Oct 2 17:14:03 2000

Bajan Ferenc wrote:

> Azert hozzatennem: a Tanforum szakoktol fuggetlen lista, bar a legtobb
> hozzaszolas informatikai jellegu. Ennek azonban az az oka, hogy
> elsosorban az informatikatanarok valtak Internet-hasznalova.

Ez igaz, de tegyuk azt is hozza, hogy elsosorban ok vannak napkozben
gepkozelben. Mire este letoltom a leveleket, mar reg megbeszeltetek
mindent, ismetlesekbe bocsatkozni vagy tovabb okoskodni nincs ertelme.
Ez nem szemrehanyas, csak tenymegallapitas! :)

Egyebkent vszleg valoban keves nyelv- vagy dramapedagogia szakos
kollega lehet jelen a listan, mert eddigi -- hebe-hoba elofordulo --
kerdeseimre sosem kaptam innen valaszt. :)

--
G. Konkoly Katalin
mailto:g.konkoly AT freemail.hu