tanforum - [Tf] Munkát keres

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Munkát keres

  • From: Tóth László <ltoth AT uze.net>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Munkát keres
  • Date: Mon Oct 2 14:09:03 2000

Egy kollégám munkaköre megszünt és munkát keres.

Szerintem kiválóan el tudna látni pl. mindenfajta karbantartói feladatot.

Foglalkozás: Járműgépész technológus, BKV RT. Metró Járműműsz.
Főmérnökség

Szakképzés: Gimnáziumi érettségi (1962)
Mechanikai /irodagép/ műszerész (1964)
Pneumatikai vezérlés techn. (tanfolyam 0968. 1 félév)
Közlekedésgépész szaktechnikus (1973)
Karbantartási rendszerek (Maynardt, UMS tanf. 1983)
Alapfokú számítógépes ismeretek

Munkahelyek, munkakörök:

1964.IX.-tól Irodagép (IGV), anyagvizsgáló és pénztárgépgyártás
1965.VII-tól Kontakta alk. Gy. elektromechanikai szerkezetek és
berendezések, célgépes gyártósor vezető
1968.VIII.-tól -1970.VIII. Drezdai fényképezőgépgyár
(Pentacon) műszerész
1971.VI. IBUSZ irodagépek üzemeltetés és javítás (fotó
elektr. tanf.)
1974.VIII. A "Szirák és Vidéke ÁFÉSZ" ipari karbantartó részleg
csop.vez.
1976.II. Egyesült Izzó Váci fénycsőgyár gyártósor vezető, majd a
Főmechanikán technológus
1981.II.-XI.-ig Szállítás és Járműkarb. vezető VVGV. VÁC.
1981.XI. TAURUS, Vác szakmányvezető, emelő, szállító és
forgalmi járművek karbantartása, javítása
1990.X. Metró Ig. Járműműszaki Főmérnökség K-Ny
Szakszolgálat idegenáru átvevő és kooperációs munkák
1997.I. BKV Rt. Metró Üzemigazgatóság Járműműszaki
és Anyagellátási Osztályán járműtechnológus

Kiegészítés: Német nyelvtudás társalgási szinten.

Budapest, 2000. szeptember 22.

"Chi"
<kikelet AT lezlisoft.com>