tanforum - Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......
  • Date: Fri Sep 29 14:20:03 2000

Udvozletem!

Baranyai Zoltánné irta (29 Sep 2000, 14:05)
"Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......" targyu leveleben:

> módjában áll továbbítani saját - rajzot
> tanító - kollégáinak!

Biztosan... Ha postaskodnak, az az o dolguk...

> A "Tessek direkte nekik irni... " sor kapcsán ha tudna olyan
> emailcímeket adni nekem amelyek "direkte" a rajzot tanító pedagógusok
> címei - azt örömmel venném és megköszönném!

Nem tudok, nincs ilyen cimlistam mert nem volt szukseges. Nem
akarok nekik eladni semmit. De ha el akarnek erni egy
celcsoportot, nem akarnam postaszolgalatra meg megkerni sem a
celcsoportba nem tartozokat. A levele IMO (termeszetesen es
csak szerintem :)) rokon a postaladakba dobott direct marketing-
gel... Ami meg a netikett-et illeti: miert nem tette ki az infot WEB-
re es listan csak egy linket tesz kozze. Az rovidebb, mint a
keretteanterves reszletes leirasa, amit modemmel az is letolt, aki
utana a kukaba vagja... Mert hogy van aki modemezik :)))

Tisztelettel:
Dorozsmai Karoly
aki nem tud semmilyen titulus-listat ide illeszteni :))