tanforum - Re: [Tf] Fw: virusriado

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Fw: virusriado

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Fw: virusriado
  • Date: Fri Sep 29 11:10:03 2000

Udvozletem!

Morvai Tibor irta (29 Sep 2000, 10:40)
"Re: [Tf] Fw: virusriado" targyu leveleben:

> Kar, mert mar orultem, hogy tobbet megtudok errol a dologrol.
> Azonban ha errol akarsz irni, es azt, hogy megis erdemes ra odafigyelni
> esetleg feltetetned ide is.

Roviden: a dolog kamu! Ezesetben szo sincs semmifele virusrol: a
level maga a "virus", amely nem a gepunket hanem a gepeinket
osszekoto savszelesseget pocsekolja, pusztitja. Sima atveres az
egesz:

Hat valoszinu, az NJSzT-nel is van kollega, aki ezt az atverest meg
nem tapasztalva beugrott neki. (Az NJSzT ilyen hulyeseget mint
intezmeny soha nem tenne kozze, de az lehet, hogy valaki NJSzT-
s cimrol kuldte szet ezta a vacakot...) Sot:

vagy:

Na, ez a hab a tortan. Semelyik emlitett intezmeny ilyet nem tesz
kozze. Egyszeru fullentes a dolog...

Osszefoglalva, aki ilyen levelet kap, ket dolgot tegyen:
a) e levelet csuklobol vagja a kukaba;
b) akitol kapta, vilagositsa fel... Az soha sem art :))))

Jo hetveget!

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu